Tumblr_m1r1iypaqo1rse1gpo1_500_large
far ut nu , hejdå!



cp kväll, men ändå helt rolig! Är så jävla förbannad nujust så vet inte vad jag ska göra, blir säkert att sitta upp hela natten som vanligt. Hejdå kamrater och icke kamrater!

Vet int vad det är för fel på mig när jag bara sitter & ser massa Scooby Doo filmer, haha.  Imorgon är det fredag, jappjapp! Tror int jag kommer orka blogga på helgen , hahah :D
Tumblr_m1g4298dcx1qjnw5jo1_500_largeDecember-21-2011-01-32-25-tumblrlwjfjpzhma1r3xmfro1500_largeTumblr_m0qs3tntlr1r44erwo1_500_largeTumblr_ltzzgvjaoc1qfsee9o1_500_largeTumblr_lw2g4j8a6i1qb50gco1_500_largeDecember-21-2011-01-32-25-tumblrlwjfjpzhma1r3xmfro1500_largeTumblr_lodtk2exjm1qc7t4qo1_500_largeTumblr_lruh67erqs1qjfoswo1_500_large
okej tror he böri gå lite över nu , hejtå!

lite bilder på meeg :D bara för jag aldrig lägger upp några
(iphone bilder)

 


nu börjar det bli mörkt& emokänslorna kommer ifatt. usch jag hatar mörker, man blir bara ensamma med sina tankar då, så ja ska ta natten supertidigt idag & ta finskaprovet som det kommer imorgon!

såg just Quarantine 2 (+) , kommer inte kunna sova på 1243908 år, helt okej!

hitta massa bilder från min förra telefon , alltså åkurs 6 ! så jävla bra tider!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, trevlans! nu ska jag äta glass & se på skräckfilm..

Du heter: Ebba Westerback
Smeknamn: ebasto typ haha, idk
Låt som när du är ledsen sörjer till?
beror ju helt enkelt på vad jag är ledsen för
Beroende av: cola
Vad tror folk om dig? vet inte, bryr mig inte så mkt heller
Stämmer det? ?
Vad får du oftast komplimanger för? håret 
Hur imponerar man på dig? genom att vara dig själv
Brukar du skratta för dig själv? ja, hahah 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: men alltså vittu vrf fattar ingen seriöst
Var bor du? Vasa
Trivs du där? nja, helt okej
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer men typ , HALOO? 
Vem ringde du senast?: papsen , haha socialt
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag sku ge telfonen åt max
Antal timmar sömn inatt: kanske typ 9 ? 
Sov du ensam: ja.
Brukar du komma i tid: typ aldrig, sämst på de
Hur känner du dig nu: glad , lite sådär småbusig 
Vanligaste färg på dina kläder: svart kanske, vitt?
Vad tycker du om fötter: söta
Vad saknar du: sommaren & galna helger
Hade du en bra kväll igår: ja, kunde varit bättre men
Favorit dryck på morgonen: oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött
Är du blyg?: sällan
Sysslar du med någon idrott: fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej.
Har du spytt offentligt: JA! haha gött
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: tror alla redan vet , men annars kan du ju ta & fundera på det hahah ;)
Är du nöjd med ditt liv: ja , ganska så faktiskt.
Är du bortskämd: knappast de
Vad gör du i morgon: skola & läsa på finskaprov antagligen 
Vad är det värsta du vet?: falska människor & när allt blir bara felfelfel
Har du bra vänner och äkta vänskap?: jo, klart som satan!!
Vad är det finaste du fått?: som present? ingen aning
En speciell dag du minns: 1 juli typ , wfc
Du samlar på: inget alls
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen , inte bra & prata med mig då jag är arg haha
När grät du senast: ingen aning , gråter så sällan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa , chilla , slösa, spara, haha
Vill du gifta dig: jjadå
Vill du ha barn: ja snälla små söta rara!
Är du musikalisk?: klar sak!
Vad dricker du helst när du är törstig: det som finns
Bor dina föräldrar tillsammans: ja.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: mm
Biter du på naglarna: nej usch



tänk, bilder från ett år sedan!? jesus


.